کمک مالی شهرداری تهران به عوامل فتنه سبز!(؟)
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران با کمک شهرداری تهران در جشن سالانه خود به برخی از اعضاء گروهک غیرقانونی «شیرین عبادی» (کمپین یک میلیون امضاء) و نویسندگان روزنامه توقیف شده «اعتماد ملی» جایزه داد و همچنین از «هوشنگ کاووسی»، رئیس اداره سانسور فیلم در رژیم ستم شاهی، تجلیل کرد!

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کیهان نوشت: این جوایز با حمایت مالی موسسه «توسعه تصویر شهر» (وابسته به سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران» جمعه شب (9 بهمن 89) در «فرهنگسرای ارسباران» اهداء شد و نویسندگان و خبرنگاران نشریات زنجیره ای دوران اصلاحات طیف غالب برگزیدگان جشن سالانه «انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران» را تشکیل می دادند.

همچنین خبرنگاران و نویسندگان ماهنامه «فیلم» بسیاری از جوایز این جشن را به خود اختصاص دادند. این ماهنامه سینمایی که در طول 2 دهه گذشته از حامیان «مکتب سینمای سیاه» (سینمای جشنواره ای) و مبلغ سینمای هالیوود است، تا سال 1380 روابطی نزدیک با «سیامک پورزند» (عامل سرویس جاسوسی CIA) داشت و کارگردان فرهنگی «حزب رستاخیر» در عصر پهلوی دوم، آن را منتشر می کنند.

اهداء جایزه به اعضاء گروهک غیرقانونی شیرین عبادی و تجلیل از کارگزاران فرهنگی رژیم ستم شاهی و تقدیر از نویسندگان روزنامه های سران فتنه (اعتماد ملی) در حالی توسط انجمن منتقدان سینمایی و با حمایت مالی شهرداری تهران صورت می گیرد که هویت و ماهیت این جریان های فاسد فرهنگی برای ایرانیان افشاء شده است، اما برخی نهادها می کوشند تا با برگزاری چنین جشن هایی(!) از مرگ عوامل فرهنگی جریان فتنه جلوگیری کنند.

گفتنی است ریاست انجمن منتقدان سینمایی - که از صفوف خانه سینما است - تا پیش از این برعهده یکی از نویسندگان اصولگرا بود و پس از پایان دوران مسئولیت وی، رویکرد جدیدی در حمایت از عوامل فتنه در حال شکل گیری است.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی