علي کريمي را پرسپوليسي بدانيد!
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد علی کریمی به پرسپولیس برمی‌گردد.

پیش از این هم گفته می‌شد که علی کریمی و علی دایی می‌خواهند دیداری داشته باشند تا در آن در مورد بازگشت علی کریمی به پرسپولیس صحبت شود. گرچه گفته می‌شد این دیدار صبح شنبه برگزار شده اما چنین اتفاقی در صبح شنبه رخ نداد و قرار است این دو چهره مطرح فوتبال ایران به زودی جلسه‌ای برگزار کنند.

با توجه به بهبود روابط دایی و کریمی، احتمال این‌که جادوگر به پرسپولیس برگردد زیاد است؛ همان‌طور که خود علی دایی هم چنین چیزی را می‌خواهد. او می‌گوید: «من همیشه علی را دوست داشته و دارم. شاید بعضی مسائل اتفاق افتاده که تعابیر مختلفی را به همراه داشته است. اما من کریمی را دوست دارم و حضور او می‌تواند به هر تیمی کمک کند. الان حیف است چنین سرمایه‌ای را از دست بدهیم و من حتما با کریمی صحبت خواهم کرد.»

او ادامه می‌دهد: «اگر بتوانیم با یکدیگر همکاری داشته باشیم مطمئناً می‌توانیم به پرسپولیس کمک کنیم. هیچ کس به یاد ندارد که من به کریمی در گذشته بی‌احترامی کرده باشم. متأسفانه در گذشته مسائلی اتفاق افتاد که فاصله‌ها زیاد شد ولی الان باید قدر امثال کریمی را بیشتر بدانیم.»

علی دایی در شرایطی این حرف‌ها را می‌زند که رابطه او و علی کریمی برخلاف گذشته، تیره نیست و این دو چهره سرشناس فوتبال ایران مدت‌هاست از هم انتقاد نکرده‌اند. رابطه علی دایی و علی کریمی زمانی تیره شد که علی دایی در گفت‌وگویی مفصل با هفته‌نامه تماشاگران، گفت: «خدا علی دایی را بغل کرده.» علی دایی که از این حرف کریمی ناراحت شد، تا سال‌ها رابطه‌ای تیره با جادوگر داشت. البته آن‌ها برخورد زیادی با هم نداشتند و در دو کشور متفاوت بازی می‌کردند و تنها در تیم ملی به هم می‌رسیدند. سرانجام نوبت به سرمربیگری علی دایی در تیم ملی رسید.

دایی به عنوان سرمربی تیم ملی نمی‌توانست درخشش علی کریمی را نادیده بگیرد. به همین دلیل کریمی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد تا این‌که در اردوی اردبیل علی دایی غایب بود و علی کریمی به دلیل اختلاف با مسئولان فدراسیون فوتبال، اردو را ترک کرد. این اتفاق دوباره روابط علی دایی و علی کریمی را تیره کرد و سرمربی تیم ملی، چشم بر روی درخشش‌های جادوگر بست و دیگر او را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد. دعوت نشدن علی کریمی به اردوی تیم ملی حتی واکنش محمود احمدی‌نژاد را هم به دنبال داشت اما دایی همچنان روی حرفش ایستاده بود و کریمی را به تیم دعوت نکرد.

سرانجام علی کریمی هم تصمیم گرفت لیگ قطر را ترک کند و به لیگ ایران بیاید؛ تصمیمی که گفته می‌شد یکی از دلایل آن تحت فشار گذاشتن علی دایی برای دعوت شدن به تیم ملی است. اتفاقا کریمی به خواسته‌اش هم رسید. بازی‌های خوب او برای پرسپولیس، بهترین اهرم فشار بود تا به تیم ملی دعوت شود. اما این بار علی کریمی بود که حق انتخاب داشت؛ حضور در تیم ملی یا جواب رد به دعوت دایی. البته عمر مربیگری علی دایی در تیم ملی آن‌قدر طولانی نشد که علی کریمی وقت لجبازی با او را پیدا کند. دایی برکنار شد و محمد مایلی‌کهن، جایگزین او سریعا در تلویزیون اعلام کرد علی کریمی را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. البته عمر حضور مایلی‌کهن در تیم ملی خیلی کوتاه‌تر از آن بود که حتی فرصت یک جلسه تمرین با تیم را پیدا کند اما مهم این بود که او می‌خواست علی کریمی را به تیم ملی دعوت کند و تا اینجای کار، کریمی برنده رقابت با علی دایی بود.

حالا و پس از گذشت حدود دو سال از آن ماجراها، علی کریمی در آستانه پیوستن به تیمی است که سرمربی‌اش علی دایی است. شاید این اتفاق به خاطر حمایت‌هایی باشد که مدتی قبل علی کریمی از علی دایی کرد؛ زمانی که پرسپولیس روی دور باخت افتاده بود و در شرایطی که همه از دایی انتقاد می‌کردند، کریمی از او حمایت کرد. پس از آن هم علی دایی گفت: «آخرش من و علی کریمی هستیم که برای هم می‌مانیم؛ ما فوتبالی‌ها.» از همانجا بود که اختلافات گذشته علی دایی و علی کریمی فراموش شد. و حالا آن‌ها در آستانه شروع کاری جدید با هم هستند. البته کریمی تنها در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند و شرایط بازی در لیگ برتر را ندارد. اما دایی برای همان مسابقات هم علی کریمی را لازم دارد. گفته می‌شود پرسپولیس می‌خواهد برای حضور کریمی در 6 مسابقه لیگ قهرمانان آسیا 200 میلیون تومان به او بدهد.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:علي کريمي را پرسپوليسي بدانيد! ,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی