بارش‌ها در تهران از ساعتي ديگر
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

مدير كل پيش‌بيني سازمان هواشناسي كشور از آغاز بارش‌ها در تهران از امشب خبر داد و گفت: در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف و در سطح شهر نيز به صورت باران خواهد بود.

پرويز رضازاده اظهار داشت: براي روز يكشنبه بارش برف و باران در استان‌هاي كردستان، كرمانشاه، ايلام، كهگيلويه و بويراحمد، غرب فارس، بوشهر و شمال خوزستان از شدت بيشتري برخوردار است. از اين روز در اين روز اختلاال در تردد خودروها در گذرگاه‌هاي كوهستاني و آبگرفتگي معابر عمومي در اين مناطق پيش‌بيني مي‌شود.

وي در ادامه افزود: در روز دوشنبه در استان‌هاي آذربايجان غربي، كردستان، كرمانشاه، لرستان، ايلام، چهارمحال و بختياري، كهگيلويه و بويراحمد، خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان و كرمان به سبب بارش برف در مناطق سردسير و نيز بارش باران با رعد و برق در مناطق گرمسير اختلال در تردد خودروها، در گذرگاه‌هاي كوهستاني و آبگرفتگي معابر عمومي و سيلابي‌شدن رودخانه‌ها و مسيل‌ها پيش‌بيني مي‌شود.

مدير كل پيش‌بيني سازمان هواشناسي كشور ادامه داد: در روز سه‌شنبه در استان‌هاي اردبيل، گيلان، مازندران، آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، كردستان ، كرمانشاه، فارس، بوشهر، هرمزگان، كرمان، خراسان جنوبي و جنوب خراسان رضوي به سبب بارش برف و باران گاهي با رعد و برق به تريتيب در مناطق سردسير اختلال در تردد خودروها در گذرگاه‌هاي كوهستاني و در مناطق گرمسير آبگفتگي معابر عمومي و سيلابي شدن رودخانه‌ها و مسيل‌ها پيش‌بيني مي‌شود.

به گفته رضازاده، پيش‌بيني ‌مي‌شود طي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه دريا در خليج فارس مواج است.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 9 بهمن 1389برچسب:بارش‌ها در تهران از ساعتي ديگر ,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی