بارش برف و باران شديد از عصر شنبه در كشور
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

سازمان هواشناسي كشور از آغاز مجدد بارش برف و باران از عصر شنبه در تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس نقشه‌هاي پيش يابي هواشناسي در ادامه فعاليت سامانه بارشي امروز در جنوب غرب، غرب و به تدريج در جنوب و مركز كشور بارش قطع و از مقدار ابرها كاسته خواهد شد، ولي در شرق، جنوب شرق و برخي مناطق شمال شرق و نيز شمال غرب كشور بارش باران و در مناطق سرد سير بارش برف در بعضي ساعات ادامه خواهد داشت و از بعد از ظهر با نفوذ جريانات شمالي ضمن كاهش دما بر مقدار بارش‌ها در سواحل غربي درياي خزر افزوده خواهد شد.

از روز شنبه سامانه بارشي ديگري وارد كشور شده و ابتدا مناطق شمال غرب، غرب و در روز يكشنبه نيمه غربي و بتدريج جنوب كشور را در بر خواهد گرفت و سبب بارش برف و باران و وزش باد خواهد شد.

اين سامانه تا روزهاي پاياني هفته در كشور فعال بوده و اكثر مناطق كشور را تحت تاثير قرار خواهد داد و باعث بارش‌هاي نسبتا شديد در اغلب مناطق كشور خواهد شد.

به گزارش ايسنا، بر اين اساس در روز شنبه آسمان تهران كمي ابري در بعد از ظهر بتدريج ابري و بارش پراكنده خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به ۵ و ۱۴ درجه سانتيگراد مي‌رسد. همچنين در روز يكشنبه آسمان پايتخت ابري گاهي با بارش باران و برف و مه‌آلود پيش‌بيني شده است كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به ۴ و ۱۳ درجه سانتيگراد خواهد رسيد.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان

 


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی