ماجراي درگيري روز گذشته كروبي با مردم در بهشت زهرا(س)
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

مهدی کروبی، یکی از سران فتنه 88، که ساعتی پیش قصد حضور در بهشت زهرا(س) را داشت، با اعتراض خودجوش و گسترده مردم و خانواده های شهدا مجبور به ترک فوری آنجا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه ایران، مردم و خانواده های شهدا که برای تعویض پرچم مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قطعه های شهدا بهشت زهرا حضور داشتند، بلافاصله پس از مشاهده کروبی از ورود او به آرامگاه شهدای حزب جمهوری اسلامی(72 تن) جلوگیری کردند. آقای کروبی پیش از حضور در این مکان بر سر قبر پدرش حاضر شده بود.

آنان با شعارهای "مرگ بر منافق"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، شیخ بی سواد عامل دست موساد" و ... بر شدت اعتراضات خود افزودند به طوری که آگاه شدن سایر کسانی که در آن محدود بودند جمعیت معترضان را گسترده کرد.

پس از افزایش جمعیت مردم معترض و حرکت آنان به سمت کروبی وی بلافاصله از سوی محافظان به خودروی پاجرواش منتقل شد با این حال خانواده های شهدا با احاطه او و سردادن شعارهای پی در پی خشم خود را از همسویی مهدی کروبی با دشمنان و حضور او در این مکان نشان دادند.

یکی از شاهدان عینی این رویداد درگیری فیزیکی آقای کروبی با برخی معترضان را هم تایید کرد.

گرچه برنامه اصلی کروبی حضور بر سر قبر ندا آقاسلطان بود اما جمعیت رو به افزایش معترضان وی را مجبور به ترک فوری بهشت زهرا(س) کرد.

آقاسلطان از کشته شدگان آشوب های سال گذشته بود که به اعتقاد بخشی از فعالان سیاسی و با توجه به اسناد و فیلم های موجود، قربانی توطئه جریان فتنه برای تحریک اغتشاشگران شد.

زمانی برای اعتراض به یک سال فتنه‌گری

معترضان به کروبی همسویی وی با دشمنان و اتهام زنی های بدون سند او علیه جمهوری اسلامی را واقعیتی می دانند که باعث شده تا وی به محض حضور در اجتماع مردم با واکنش شدید آن‌ها روبرو شده و در نتیجه مجبور به ترک آن مکان شود.

واکنش‌های مردمی در اعتراض به حضور مهدی کروبی در نمایشگاه مطبوعات و راهپیمایی روز قدس از جمله سخت‌ترین روزهای آقای کروبی بود چرا که وی به سختی و با تلاش محافظین خود توانست از محاصره اعتراضات مردمی خارج شود.

با این حال، این تجربه تلخ در روز 13 آبان نیز برای آقای کروبی رخ داد تا او در مصاحبه‌ای تصویری که در اینترنت منتشر شد، از هوادارنش بخواهد که هوای او را در جاهایی که حاضر می‌شود داشته باشند!

همچنین در سفر شیخ اصلاحات به قزوین که چندی بعد صورت گرفت، شدیدترین اعتراضات از سوی مردم به کروبی صورت گرفت تا او مجبور به ترک شبانه این شهر شود.

مهدی کروبی که به دلیل وارد نمودن اتهامات مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی رسانه های بیگانگان لقب "شیخ شجاع" را گرفته است، روز 22 بهمن سال 88 با حضور در فلکه دوم صادقیه قصد تحریک اغتشاشگران را داشت که در برابر اعتراضات مردمی تاب نیاورد و به کمک تیم حفاظت خود، به سرعت از صحنه خارج شد.

بدرقه کروبی با شعار "مرگ بر منافق" در قم

آقای کروبی همچنین تیرماه امسال وقتی برای شرکت در مراسم ختم پدر رئیس دفتر خود به شهر قم رفته بود، با اعتراض شدید جمع زیادی از مردم، طلاب و فضلای این شهر روبرو شد.

مهدی کروبی با یک دستگاه پاترول مشکی رنگ در این شهر حاضر شد اما به محض ورود به مراسم ختم، با اعتراض خودجوش مردمی روبرو شد؛ به نحوی که بلافاصله مجبور شد با خودروی خود و با زحمت، از میان جمعیتی که ماشین وی را احاطه کره بودند و شعار "مرگ بر منافق" می دادند، خارج شود.

شیخ اصلاحات پس از این ماجرا به خانه شیخ یوسف صانعی پناه برد اما در آنجا نیز مردم شهر قم با اطلاع از حضور وی، در مقابل منزل صانعی تجمع کردند و شعارهایی را علیه او سر دادند.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی