بارسلونا به ایران می‌آید
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

سرپرست کمیته بین‌الملل گفت: در سفر به اسپانیا با باشگاه بارسلونا مذاکراتی انجام دادیم که در این مذاکرات توافق شد، تیم فوتسال بارسلونا برای انجام دو دیدار دوستانه به ایران بیاید که یک بازی با تیم ملی و بازی دیگر با تیمی باشگاهی باشد که اسپانسر حضور بارسلونا در ایران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛عباس ترابیان همچنین به توافق فدراسیون فوتبال ایران با بارسلونا در فوتبال ساحلی اشاره کرد و گفت: می‌دانید که این باشگاه در فوتبال ساحلی فعالیت دارد و قرار شد دیداری تدارکاتی با تیم فوتبال ساحلی این باشگاه انجام گیرد. همچنین با رییس فدراسیون فوتبال کاتالان دیدار داشتم و قرار شد در صورت موافقت سرمربی آتی تیم ملی، دیداری دوستانه با تیم ملی کاتالان داشته باشیم.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره شما با فدراسیون فوتبال کاتالان باعث تیره شدن روابطتان با فدراسیون فوتبال اسپانیا نمی‌شود، گفت: چنین نیست. من هنگامی که قصد مذاکره با رییس فدراسیون فوتبال کاتالان داشتم، این مساله را جویا شدم که پاسخ آن‌ها این بود که فدراسیون فوتبال چین با ما و فدراسیون فوتبال اسپانیا به صورت همزمان در حال انجام کارهای مشترک هستند.

وی با اشاره به بازدیدش از چندین کمپ در بارسلونا گفت: دو سه کمپ بسیار خوب در آن جا قرار دارد که فکر می‌کنم می‌تواند محلی خوب برای برگزاری اردوهای تیم امید باشد. قرار است که اگر تیمی بزرگ در آنجا اردو داشت، تیم امید ایران هم در آنجا حاضر شود. همچنین در بخش فوتبال بانوان هم مذاکراتی انجام دادیم و قرار شد که طرف اسپانیایی یک مربی خوب برای بانوان به فدراسیون فوتبال ایران معرفی کند.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارید از تجربیات باارزش باشگاه بارسلونا در اداره تیم‌های پایه استفاده کنید گفت: این کار را چینی‌ها آغاز کرده‌اند. آن‌ها حدود 100 تا 120 بازیکن را در سنین پایین به آن‌جا آورده‌اند تا در بارسلونا تربیت شوند. این فکر بسیار خوبی است که اگر برای فوتبال ایران هم پیاده شود بسیار خوب است. به نظر من ما باید از آینده وحشت داشته باشیم که چینی‌ها اینچنین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای انجام دیدار دوستانه تیم فوتبال بارسلونا با تیم ملی مذاکره‌ای داشته‌اید گفت: ما قصد داشتیم در این باره صحبت کنیم، اما متوجه شدیم که بنیاد قطر (Qatar Foundation) تمامی بازی‌های دوستانه بارسلونا را به مبلغ 350 میلیون دلار خریداری کرده است. به همین خاطر امکان گفت‌وگو درباره این مسئله وجود نداشت.

سرپرست کمیته بین‌الملل در پاسخ به این سئوال که سرانجام تحقیقات شما برای انتخاب سرمربی تیم ملی چه شد گفت: ما به گزینه‌های بسیار محدودی هم برای تیم امید و هم برای تیم ملی رسیده‌ایم که پس از جلساتی که با مسوولان فدراسیون خواهم داشت، بر روی نفر قطعی به جمع‌بندی رسیده و مذاکرات نهایی را انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مربیان از سبک مشابهی در فوتبال پیروی می‌کنند گفت: اگر همه چیز خوب پیش برود، این دو مربی سبک بسیار نزدیکی به هم خواهند داشت.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا تا قبل از بازی تیم امید ایران برابر قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 تکلیف سرمربی تیم امید مشخص می‌شود یا خیر گفت: ما درصدد هستیم که به زودی سرمربی تیم امید را انتخاب کنیم و این مربی در بازی با قرقیزستان سرمربی تیم ملی خواهد بود.

وی در پایان از لغو بازی دوستانه تیم امید ایران برابر روسیه خبر داد و گفت: این بازی برگزار نخواهد شد و تیم قطر جایگزین روسیه شده است.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:بارسلونا به ایران می‌آید ,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی