دعوت از احمدی‌نژادبرای حضور درمیدان التحریر احمدی‌نژاد: دعوتم کنند به مصر می‌روم
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

هیات مصری متشکل از حدود ۴۰ نفر از جوانان انقلابی و چهره‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مصر در جلسه دیداری که روز چهارشنبه با رییس‌جمهوری اسلامی ایران داشتند، مشتاقانه از وی دعوت کردند تا در اولین فرصت ممکن به مصر سفر کند.

به گزارش ایرنا، تعداد قابل توجهی از اعضای این هیات در جلسه دیدار با احمدی‌نژاد و پیش از سخنرانی وی، سخنانی را مطرح کردند و تقریبا همه آنها در لابه‌لای سخنان خود از رییس‌جمهوری اسلامی ایران مشتاقانه خواستند تا در آینده بسیار نزدیک به مصر سفر کند و با حضور در 'میدان التحریر قاهره' موجب دلگرمی مردم انقلابی مصر و تقویت انقلاب این کشور شود.

 

احمدی‌نژاد نیز در سخنان خود از اعضای هیات مصری به‌خاطر دعوت از او برای سفر به مصر تشکر کرد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به دعوت هیات مصری برای سفر به آن کشور گفت: به محض اینکه دعوتی از ناحیه مسوولان مصر دریافت کنم، بلافاصله با افتخار به مصر سفر خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه در دیدار با هیات مصری و در پاسخ به دعوت آنها از وی برای سفر به آن کشور گفت: به محض اینکه دعوتی از ناحیه مسوولان مصر دریافت کنم، بلافاصله با افتخار به مصر سفر خواهم کرد.

احمدی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از دعوت مشتاقانه هیات مصری از وی برای سفر به آن کشور تاکید کرد: سفر به مصر جزو آرزوهای من است.

وی با تاکید بر وحدت میان دو ملت بزرگ ایران و مصر اظهار داشت: هم ملت ایران و هم ملت مصر در آستانه یک تحول بزرگ هستند و ما در نقطه آغاز این حرکت قرار داریم.

احمدی نژاد گفت: ما ماموریت تاریخی و جهانی مشترک داریم که این ماموریت همان نجات بشریت از ظلم استکبار است.

** آماده ارایه تجربیات ایران به مصر هستیم

رییس جمهوری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با کمال افتخار آماده ایم همه تجربیات را با افتخار و به عنوان یک وظیفه در اختیار برادران مصری قرار دهیم.

احمدی نژاد با تاکید به اینکه عزت و پیشرفت مصر، عزت و پیشرفت ایران است، گفت: ما در طول 32 سال گذشته در عرصه های مختلف هسته ای، هوافضا، بیوتکنولوژی، صنعت و کشاورزی پیشرفت های بزرگی کسب کرده ایم و آماده ایم همه این پیشرفت ها و تجارب را در اختیار ملت مصر قرار دهیم.

احمدی نژاد همچنین با اعلام آمادگی ایران برای سرمایه گذاری در مصر گفت: اگر زمینه سرمایه گذاری در آنجا باشد با کمال افتخار حاضر به سرمایه گذاری در مصر هستیم و این وظیفه ماست.

رییس جمهوری در ادامه تاکید کرد:البته دشمنان نمی‌خواهند ارتباط ایران و مصر برقرار شود چرا که این ارتباط قدرتی را به وجود خواهد آورد که تمام صهیونیست ها را مجبور به ترک منطقه خواهد کرد بدون این که نیازی به جنگ باشد.

احمدی نژاد با بیان این که قبلا نیز اعلام کرده است که اگر دولت مصر آمادگی داشته باشد، ایران حاضر است در مدت یک روز سفارت خود را در قاهره دایر کند، گفت: اگر ما با هم باشیم هیچ نیازی به کمک های تبلیغاتی قدرت های بزرگ نداریم و می‌توانیم بدون این که نیات استعماری در کار باشد، نیازهای یکدیگر را برطرف کنیم.

** نقاط مشترک فراوانی میان دو ملت مصر و ایران

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نقاط مشترک فراوانی میان دو ملت مصر و ایران وجود دارد گفت: هر دو ملت موحد و به دنبال عدالت و آزادی و عزت و سرافرازی هستند و با هر نوع تحقیر و ذلت مخالفند.

وی افزود: تاریخ هر دو ملت مصر و ایران نشان داده اند که کانون جوشش علم و تمدن و فرهنگ بوده اند زیرا در زمانی که دیگران در عقب ماندگی جهل می‌سوختند، مصر و ایران کانون فکر، علم و فناوری بود.

رییس جمهوری اسلامی ایران نگاه هر دو ملت را به مناسبات جهانی نگاهی انسانی توصیف کرد و گفت: دو ملت ایران و مصر هیچ گاه در طول تاریخ در صدد تضییع حقوق دیگران نبوده اند و همیشه عزت و آزادی و عدالت و پیشرفت را برای همه ملت ها خواسته اند.

احمدی نژاد گفت:امروز هر دو ملت زنده و بیدار هستند و هر دو وضعیت موجود جهان را در شان انسان ها نمی‌دانند.

رییس جمهوری با تاکید بر این که هر دو ملت ایران و مصر ظلم ستیز هستند، گفت:ایران و مصر یک نقطه مشترک دیگر هم دارند و آن دشمن مشترک است.

وی افزود: نظام سلطه به سردمدارری آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن مشترک نه تنها مصر و ایران، بلکه همه ملت های منطقه هستند.

احمدی نژاد در ادامه گفت: دولت های استعماری و سرمایه داری امروز همان برده داران و مستکبران دیروز هستند که در شرایط حاضر با نقاب دموکراسی و دفاع از حقوق بشر به صحنه آمده اند وگرنه آنها از مدت ها پیش به دنبال سلطه بر منطقه بوده اند.

احمدی نژاد در ادامه سخنان خود به مساله اشغال سرزمین های فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها نماینده همه استعمارگران و برده داران در منطقه ما هستند و آمده اند که زمینه را برای غارتگری مستکبران بزرگ و عقب ماندگی ما فراهم کنند.

رییس جمهوری در ادامه اظهار داشت: امروز حتی خوش خیال ترین عناصر سیاسی در منطقه ما به این باور رسیده اند که دشمنان اصلی ما سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. وی افزود: این عناصر که امروز در فلسطین اشغالی به اصطلاح دولت تشکیل داده اند عروسک هایی هستند که در جلوی صحنه نقش آفرینی می‌کنند و اصل سیاست و اصل صحنه در اختیار آمریکایی هاست.

احمدی نژاد با تاکید بر ضرورت اتحاد کشورهای منطقه گفت:

اگر امکانات کشورهای منطقه با هم متحد شود، هیچ چیز کم نخواهیم داشت.

رییس جمهور با تاکید به اینکه مرکز اصلی انرژی عالم در منطقه ما قرار دارد، گفت: مرکز فرهنگ و تمدن اینجاست و عشق و برادری ریشه ای عمیق در منطقه ما دارد ضمن این که بهترین استعدادهای انسانی را ما در منطقه خود در اختیار داریم.

احمدی نژاد وضعیت امروز جهان را مولود سلطه سلطه گران دانست و گفت: آقای بوش آمد که رژیم صهیونیستی را نجات دهد و امروز همه می‌ دانند که رژیم صهیونیستی فاقد هر نوع مشروعیت است و منفورترین رژیم دنیاست. بنابراین رییس جمهوری سابق آمریکا در انجام این ماموریت با شکست مواجه شد.

وی افزود: همانگونه که ماجرای مشکوکی مانند هولوکاست موجب تشکیل رژیم صهیونیستی شد، حادثه مشکوک و ساختگی دیگری به نام 11 سپتامبر بهانه حمله به برخی کشورهای منطقه ما شد و امروز دشمنان ما همان دشمنان دیروز هستند با این تفاوت که نقاب ها را عوض کرده اند و با شعار دموکراسی و حقوق بشر آمده اند اما هدف اصلی آنها همان هدف سابق یعنی نجات رژیم صهیونیستی و نجات اقتصاد به شدت متکی بر چپاول آمریکاست.

احمدی نژاد گفت: من اعتقاد ندارم که آبادانی موجود امروز در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، صرفا حاصل تلاش مردم این کشورها باشد، البته مردم آن کشورها تلاش می‌کنند اما این فاصله ناشی از تلاش آنها نیست بلکه ناشی از چپاول ملت های دیگر است.

رییس جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت هوشیاری و بیداری بیش از پیش ملت های منطقه در برابر توطئه دشمنان، خطاب به ملت کشورهایی که به تازگی در برابر رژیم های دیکتاتوری انقلاب کرده اند، گفت: امروز که می‌خواهیم دشمنان و عوامل دست نشانده آنها را از منطقه بیرون کنیم، باید بسیار مراقب باشیم که دشمن از در رانده، از پنجره وارد نشود.

احمدی نژاد بار دیگر با تاکید بر ضرورت بیرون راندن رژیم صهیونیستی از مناطق فلسطینی گفت: این رژیم یک غده سرطانی است و حتی اگر ذره ای از آن در خاک فلسطین باقی بماند دوباره تکثیر خواهد شد.

رییس جمهور در ادامه تاکید کرد: تقریبا یقین دارم که دعوای شیعه و سنی در منطقه ما ریشه در توطئه دشمنان ما دارد. همه ما یک هدف و یک خدا داریم و همه ما صلح و عزت و پیشرفت می‌خواهیم.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی