استفاده از سلاح هاي اسرائيلي در اغتشاشات اخير تهران
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه آمريكا و رژيم صهيونيستي در انجام كودتاي مخملي در ايران ناكام مانده اند گفت: با بررسي هاي دستگاه امنيتي كشور محرز شده است سلاح ها و ابزارهاي مورد استفاده فتنه گران در اغتشاشات 25 بهمن سلاحهاي اسرائيلي بوده است.

 

محمد كريم عابدي نماينده فردوس،طبس و سرايان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران به حضور گروه هاي پژاك،منافقين و سازمان سيا در اغتشاشات اخير كشور اشاره كرد و افزود:استفاده از ميخ هاي سرپهلو در مسير حركت اتوبوس هاي شهري و نيروي انتظامي از سوي اغتشاشگران كه باعث ترافيك و نارضايتي مردم در 25 بهمن شده بود از سلاح هاي اسرائيلي است كه علنا ارتباط فتنه گران با عوامل جاسوسي رژيم صهيونيستي را نمايان مي سازد.

 

وي به عضويت سران فتنه در باشگاه صهيونيست  ها به عنوان نوكر بيگانگان اشاره و اضافه كرد: در شرايط كنوني استكبار جهاني تمامي توان و امكانات خود را بر ضد امنيت و سلامت جوانان به كار گرفته است.

 

عابدي به تصويب بودجه 90 ميليون دلاري كنگره آمريكا براي تهاجم عليه ايران اشاره كرد و اظهار داشت: تامل در زواياي پيدا و پنهان اقدامات خرابكارانه امريكا و اسرائيل مشخص مي شود كه هدف استكبار جهاني فروپاشي انقلاب اسلامي به وسيله ي مهره هاي سوخته خود در ايران است.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

ujhg
ساعت20:14---5 اسفند 1389
خیلی خری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی