بالاخره هاشمي رفسنجاني هم موضع گيري كرد!
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

آیت الله هاشمی درقبال آشوب اسرائیلی 25 بهمن موضع گیری کردند که این موضع را باید به فال نیک گرفت.هر چند انتظار می رفت در این موضع گیری وی با صراحت بیشتری نسبت به خیانت سران فتنه اعلام برائت می کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاکید بر حرکت در چهارچوب قانون، گفت:قانون اگر از محور جامعه خارج شود، باعث خودسري است.

 

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت و گو با با شبكه خبر سيماي جمهوري اسلامي ايران در پاسخ به سؤال خبرنگار اين شبكه در مورد اقدامات غيرقانوني جمعي اغتشاشگر در روز ۲۵ بهمن، با اشاره به تشكيل جلسه امروز هيأت رئيسه مجلس خبرگان رهبري كه در آن مواضع اين مجلس در مورد وقايع ۲۵ بهمن تهران به صراحت اعلام شده است، اظهار کرد: بايد همه اقشار جامعه به قانون احترام بگذارند و هر اقدامي كه با قانون مطابقت نداشته باشد ضربه‌زننده به مملكت و خود انسان و به فتواي امام راحل(ره)، حرام است.

 

وی وحدت و انسجام را مهمتر از هر چيز ديگري خواند و با اشاره به اينكه همه بايد بتوانند حرف و سخن خود را در مجراي قانون بزنند، گفت: اقدامات خلاف قانون و هتاكي مذموم است و همه بايد در چارچوب قانون حركت كنند.

 

رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به آغاز هفته وحدت، نياز به وحدت را اولويت كشور دانست و تأكيد كرد: قانون اگر از محور جامعه خارج شود، باعث خودسري است و مردم شريف ما هم درك مي‌كنند كه الان زماني نيست كه طرد و دعوا صورت بگيرد.

 

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام همه را به وحدت فراخواند و تصريح كرد: ما بايد با درايت و وحدت كامل در برابر توطئه‌هاي قدرت‌هاي بيگانه متحد باشيم.

 

رئيس مجلس خبرگان رهبري در پاسخ به سؤالي در مورد سوءاستفاده رسانه‌هاي استكباري از وقايع چند روز گذشته و عدم انعكاس مناسب راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: رسانه‌هاي غربي و صهيونيستي همواره چه قبل و چه بعد از انقلاب تلاش كرده‌اند كه موارد منفي را بزرگ و نقاط قوت را كم‌رنگ كنند.

 

وی یادآور شد: قبل از انقلاب هم رسانه‌هاي غربي موفقيت‌‌ها و پيروزي‌هاي مردم و مبارزان را انعكاس نمي‌دادند و بعد از پيروزي انقلاب هم اين روند را با شدت بيشتري ادامه دادند و همواره به دنبال نقطه ضعف در ميان ما مي‌گردند.

 

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در ادامه گفت: در تمام دوران پس از انقلاب اسلامي، همواره مورد هجوم امواج منفي رسانه‌هاي استكباري قرار داشته‌ايم چرا كه آنان با انقلاب، اسلام و ملت ايران كه منافع استعماري آنان را به خطر انداختند، مسئله دارند.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی