آخرين خبرهاي محاكمه سران فتنه از زبان باهنر ،حداد عادل، فدايي و ...
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

بهارستاني ها در ادامه اعتراضات خود از عملكرد سران فتنه ،سناريوي جديد سران فتنه و چگونگي روند محاكمه آنها را واكاوي كردند.

 

باهنر:سران فتنه مجريان سناريوي آمريكا و اسرائيل در روز 25 بهمن

 

در همين ارتباط دبير كل جامعه اسلامي مهندسين نيز در پي قيام يكپارچه بر عليه فتنه گران خواستار برخورد قاطع قوه قضاييه با آنان شد.

 

محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن محكوميت راهپيمايي 25 بهمن اظهار داشت: امروز قيام مردم مصر و ديگر كشورهاي اسلامي با الهام از انقلاب اسلامي ايران در حال به وقوع پيوستن است لذا دشمنان نظام و ايادي داخلي آنان با ايجاد اغتشاش و ناامني در 25 بهمن، قصد تلخ كردن تحقق شيرين آرمان هاي انقلاب اسلامي ايران در جهان اسلام را داشتند.

 

وي همچنين با بيان اينكه سران فتنه مجريان سناريوي آمريكا و اسرائيل در روز 25 بهمن بودند افزود: آمريكا و اسرائيل با طراحي نسخه كاملا هدايت شده براي كم رنگ كردن قيام مردم مصر در جهان اسلام درصدد بر آمدند تا اين قيام را در راستاي ناآرامي هاي فتنه 88 تفسير كرده و از تاثير گذاري انقلاب اسلامي ايران در حركت مردم مصر بكاهند.

 

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اكنون نظام هزینه بي قانوني هاي عوامل فتنه را می پردازد خواستار برخورد قوه قضاييه با عوامل فتنه شد و خاطر نشان كرد: سران فتنه بايد براي جنايت ها و جرم هاي بزرگي كه مرتكب شده اند در مقابل ملت بزرگ ايران پاسخگو باشند.

 

پرونده سران فتنه با اتهام محاربه در قوه قضائيه بررسي شود

 

در ادامه عضو كميسيون قضائي و حقوقي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اقدامات فتنه گران در 25 بهمن گفت: اين اقدام فتنه گران مصاديق محاربه با نظام بوده و نمايندگان با شكايت از فتنه گران خواستار تسريع در بررسي پرونده سران فتنه هستند و از اين خواسته خود دست نخواهند كشيد.

 

محمد تقي رهبر نماينده اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران به تشكيل كميته بررسي راهكارهاي مقابله با فتنه گران گفت: اين كميته در حال بررسي عملكرد فتنه گران و رسيدگي به اغتشاشات آنها بود و بعد از تكميل بررسي ها نتيجه براي رسيدگي به پرونده سران فتنه به قوه قضائيه ارسال مي‌شود.

 

وي با اشاره به شكايت نمايندگان از فتنه گران افزود: بايد در رسيدگي به پرونده سران فتنه تسريع شده و به آنها اجازه ايجاد اخلال بيشتر در امنيت نظام و بي حرمتي به اعتقادات ملت را نداد.

 

در همين رابطه حسين اسلامي سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بايد هرچه سريعتر برخورد قانوني لازم با اغتشاشگران صورت گيرد چرا كه با اعمال خود در 25 بهمن نشان دادند كه از همراهان منافقين و بيگانگان هستند و با اعمال شان، فرصت بازگشت به ملت را از خود سلب كردند.

 

وي با اشاره به تاكيد نمايندگان مبني بر محاكمه سران فتنه و شناسايي اغتشاشگران 25 بهمن افزود: سران فتنه از مصاديق مفسدين في لارض و محارب با نظام بوده و سعي در خدشه دار كردن وحدت عمومي دارند و به همين علت تمامي نمايندگان ملت خواستار تسريع در رسيدگي به پرونده آنها توسط قوه قضائيه و  اشد مجازات براي سران فتنه هستند.

 

 ريشه يابي، شناسايي و معرفي عوامل فتنه به ملت ايران

 

عضو کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي نيز با محکوم کردن اغتشاشات اخير در تهران، گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر لزوم ريشه يابي ،شناسايي عوامل و معرفي عناصر فتنه به مردم وحدت نظر دارند.

 

حسين فدايي  آشتياني نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه همراهي عناصر فتنه با نظام سلطه براي همه محرز شده است افزود: اتفاقات اخير در تهران حجت را به همه کساني که تاکنون ترديد داشتند و سکوت کرده بودند، تمام کرد.

 

عضو کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي به وحدت نظر نمايندگان در خصوص محکوميت اغتشاشات، لزوم ريشه يابي، شناسايي و معرفي عوامل فتنه به مردم اشاره و اضافه کرد: سران فتنه و عوامل ايشان، در مسيري که ضد انقلاب طراحي کرده است، به دنبال انتقام از ملت مسلمان ايران و انقلاب اسلامي هستند.

 

‌رسايي:حكم مشترك موسوي، كروبي و حاميانشان در مجلس

 

عضو فراكسيون اكثريت مجلس نيز در ادامه گفت: هر يك از اعضاي فراكسيون اقليت كه از اقدامات ساختار شكنانه سران فتنه حمايت كنند حكمشان با موسوي و كروبي برابر است.

 

حجت الاسلام حميدرسايي نماينده تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: نمايندگاني كه با سكوت، هم نوايي و هم صدايي حمايت خود را از سران فتنه اعلام مي كنند ضد انقلاب بوده و در رديف سران فتنه قرار دارند.

 

عضو كميسيون فرهنگي اظهار داشت: هر حكمي كه براي موسوي و كروبي صادر شود براي اين افراد هم قابل پيگيري است.

رسايي ضمن محكوميت برخي اعضاي فراكسيون اقليت براي حمايت از سران فتنه آن ها را در دريف موسوي و كروبي دانست.

 

خواست نمايندگان مجلس براي محاكمه سران فتنه مطالبه به حق مردم است

 

در ادامه نيز رئيس كميسيون فرهنگي مجلس با انتقاد از حركت ساختار شكنانه فتنه گران در 25 بهمن گفت: مجلس عصاره ملت است و خواست نمايندگان براي محاكمه سران فتنه مطالبه به حق مردم است.

 

حدادعادل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتفاقات 25 بهمن گفت: حركت ساختار شكنانه 25 بهمن با هيچ منطقي قابل فهم نيست جز منطق ضديت با انقلاب و مردم و جز منطق حمايت از آمريكا و اسرائيل والا چه معنا دارد كه بعد از راهپيمايي 22 بهمن يك عده يك راهپيمايي جداگانه راه بيندازند و شعارهاي انحرافي بدهند.

 

وي در ادامه با تاكيد بر اينكه اغتشاشات 25 بهمن با هيچ منطقي سازگاز نيست، افزود:اگر كسي تبليغاتي كه به نفع راهپيمايي 25 بهمن صورت مي گرفت را از قبل در صداي امريكا، BBC و ساير رسانه هاي مزدور منطقه نگاه كند متوجه مي شود كه حركت 25 بهمن تا چه اندازه محكوم است.

 

حدادعادل با اشاره به حركت خودجوش نمايندگان اظهار داشت: حركت خودجوش نمايندگان نمادي است از احساسات ملت ايران چرا كه مجلس يك ملت كوچك است و عصاره يك ملت است.

 

وي در ادامه تصريح كرد: نمايندگان مجلس به نمايندگي از ملت ايران فرياد اعتراض سر داده اند.

 

حدادعادل با بيان اينكه،‌ نمايندگان خواهان مجازات سران فتنه هستند، افزود:خواست نمايندگان مجلس خواست عموم مردم است و در اين رابطه نيز قوه قضائيه بايد پيگير محاكمه سران فتنه باشد.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان

 


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی