حيرت جهاني از پاسخ دقيقه آخر كارلوس كرش
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

تصميم ناگهاني سرمربي اسبق پرتغال در رد پيشنهاد همکاري با تيم ملي ايران باعث غافلگيري رسانه‌هاي بين‌المللي شد.

 

  در شرايطي که تا روز گذشته براساس مذاکرات مثبت مقامات فدراسيون فوتبال ايران و کارلوس کرش، اين گونه تصور مي‌شد که اين مربي 57 ساله زمام امور تيم ملي را براي مدت سه سال و در ازاي رقمي حدود 6 ميليون دلار برعهده گيرد، اين مربي در آخرين ساعات روز دوشنبه پاسخ منفي داد.

وي عنوان کرد به دلايل خانوادگي قادر به فعاليت با تيم ايران نيست.

 

اين واکنش از جانب سرمربي و مربي پيشين تيم‌هاي رئال مادريد اسپانيا و منچستريونايتد انگليس نه تنها باعث حيرت و شگفتي علاقمندان و رسانه‌ها در داخل ايران شد بلکه رسانه‌هاي پرتغال و جهان را غافلگير کرد.

يک بررسي اجمالي به آخرين اخبار گزارش شده مطبوعات جهان در مورد کرش در روز گذشته حکايت از اين نکته مي‌کند که دنياي فوتبال وي را به عنوان سرمربي جديد تيم ايران به رسميت شناخته بود.

 

رسانه‌هايي همچون ليسبون ديلي، آر.تي.پي، کامپيانس، وقت سوم و... از پرتغال باور داشتند در روز سه‌شنبه (امروز) يا چهارشنبه (فردا) وي به عنوان جانشين قطبي معرفي خواهد شد. حتي رسانه‌هاي بين‌المللي همچون فکتوري، لانست، جهان برزيل، فوتبال پرتغال، واسکيز و ... نيز در عناوين خبري خود به اين نکته اشاره واضح و روشني داشتند.

 

يک نکته جالب در اين ميان مصاحبه کوتاهي از قول اين مربي در سايت فوتبال پرتغال بود که اظهار داشته بود شيفته بازيکنان و مردم ايران شده است ولي در نهايت بحث مسائل خانوادگي را به عنوان عامل اصلي عدم همکاري پيش کشيد. واکنشي که تنها از جانب مربيان گمنام سر مي‌زند اما چون او قبلا نيز در خارج از کشورش کار کرده و اکنون با چند پيشنهاد قابل توجه بين‌المللي از جمله تيم ملي عربستان نيز روبرو است، اين شائبه را پيش آورد که دليل واقعي عدم حضورش در ايران مسئله‌اي فراتر از موضوع خانوادگي بوده است.

منبع : فوتبال 3

www.football3.ir


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی