سازش با فتنه تا کی ؟
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

حدود یک ، یک و نیم ساله که از جریان فتنه میگذره اما هنوز هم که هنوزه عوامل فتنه 88 که چهره ی پلید آنها برای تمام مردم نمایان شده است دست از کارهاشون برنداشته اند که هیچ همچنان عملی کردن افکار کثیف خود را دنبال میکنند ، در آخرین ماجرا موسوی و کروبی به دنبال مجوز راهپیمایی 25 بهمن در حمایت از مردم مصر و تونس (البته مثلا) بودند که با مخالفت مراجع مربوطه مواجه شدند .(البته اگه فقط دنبال راه پیمایی بودند که میتونستن همون 22 بهمن در کنار مردم به راهپیمایی بپردازند ، پس دنبال هدفهای حیوانی خود بودند. )

اما در حالی که با مجوز راهپیمایی موافقت نشد ولی امروز (25 بهمن) مجددا عده ای فریب خورده و خدا نشناس به خیابان ریختند و در ظاهر از مردم مصر و تونس و در واقع از فتنه ی سبز و عوامل آن حمایت کردند.

امروز و از حدود ساعت 2 الی 3 به بعد عده ای فتنه طلب در خیابان انقلاب شعار  یا حسین میر حسین (حیف اسم این آدمهای ... که با نام امام معصوم ما امام حسین یکی است) و امثال آن را سر داده اند .

حالا باید ببینیم جمهوری اسلامی ایران تا کی با این عوامل فتنه به نرمی برخورد میکنند تا آنها به تمام کارها ی پلید خود ادامه دهند.

بی شک هیچ کدام از مردم ایران گستاخی های این به اصطلاح آدمها را در خرداد 88 و در ادامه عاشورا ی حسینی و آن حرمت شکنی را فراموش نخواهند کرد و بی شک برخوردی قاطع و محکم از سوی مسئولان جمهوری اسلامی را خواستار هستند.

به امید روزی که ایران اسلامی بدون هیچ مزاحم و فتنه گری همانند این 32 سال روی پای خود محکم و استوار به ایستد.  

mohammad reza : Writer


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:سازش با فتنه تا کی ؟,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی