تکنیک های مراقبت از پوست صورت
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

هر زنی تمایل دارد تا صورتی زیبا و پوستی شفاف و خوب داشته باشد. اغلب ما سریع آرایش می کنیم، اما نکات مهم مراقبت از پوست را نادیده می گیریم. شما می توانید با پیروی از یک سری نکات ساده، به زیبایی دست پیدا کنید.

 

هر زنی تمایل دارد تا صورتی زیبا و پوستی شفاف و خوب داشته باشد. اغلب ما سریع آرایش می کنیم، اما نکات مهم مراقبت از پوست را نادیده می گیریم. شما می توانید با پیروی از یک سری نکات ساده، به زیبایی دست پیدا کنید.

 

غذا خوردن صحیح

 

برخورداری از یک پوست سالم، همیشه در نتیجه کاربرد درست وسایل آرایشی، و حفظ یک رژیم غذایی سالم با استفاده مرتب از سبزیجات، میوه های تازه، غلات، ماهی، و غذاهایی که از لحاظ ویتامین E,C,B,A، و آنتی اکسیدان (۲) غنی هستند، به وجود می آید. مصرف فراوان این ویتامین ها، به جوان شدن، ترمیم پیدا کردن، تولید کلاژن(۳)، مرطوب شدن، و سالم ماندن پوست کمک می کند. تا آنجا که امکانش هست از غذاهای طبیعی استفاده کنید و از غذاهای آماده و به عمل آورده شده خودداری نمایید.

 

مراقبت های اساسی پوست

 

مراقبت اساسی و منظم از پوست برای هر خانمی به هنگام صبح و شب، الزاما از سه مرحله تشکیل شده است: تمیز کردن پوست، مرطوب نگه داشتن پوست، و استفاده از شیرپاک کن ها. اگر شما وقت کافی ندارید، تمیز کردن و مرطوب نگه داشتن پوست تان خیلی مهم است.

 

رژیم بسیار موثر

 

در رابطه با رژیم های غذایی مرکب و مرتبط با مراقبت پوست، کارهای زیادی است که در این خصوص می توانید انجام دهید، همچون لایه برداری پوست بیرونی برای از بین بردن سلولهای کهنه و رویش سلولهای تازه. این فرایند می تواند با مالش صورت با دست، یا به کاربردن حلال های الکلی]۴[ درست شده از اسیدهای میوه ای انجام گیرد. آن نوع از ماسک های صورت که ویتامین و مواد کانی دارند، می توانند در از بین بردن چروک صورت، پوسته پوسته شدن پوست های خشک، التهابات پوستی و پوست هایی که بی حال و فرسوده به نظر می آیند موثر باشند. پوست شما نرم تر و صاف تر خواهد شد. شما احساس خواهید کرد جوانتر شده اید. سرم ها، مواد ترکیبی قوی هستند که در محصولات زیبایی از آنان استفاده می شود. مواد غلیظی در درون این سرم ها قرار داده شده است که می تواند به صورت فشرده، سریعتر و عمیق تر به پوست نفوذ کند. سرم ها می توانند برخی از مشکلات پوستی را مثل مشکلات کم آبی پوست و کدر و بی حال بودن پوست برطرف نمایند.

 

کرم های ضد آفتاب

 

اهمیت کرم های ضدآفتاب نیازی به تکرار ندارد! علت اینکه چرا کرم های ضدآفتاب مهم هستند، این است که اولین عامل پیری و آسیب پوست به "در معرض نور خورشید قرار گرفتن" مربوط می شود! حفاظت از پوست در مقابل نور خورشید، مهمترین مراقبت پوست محسوب می شود که به طور روزانه باید مورد توجه قرار گیرد. در معرض نور خورشید قرار گرفتن، موجب چروک صورت و ایجاد لکه های رنگی برجسته می شود که به واسطه آسیبی که به غشای میانی پوست وارد می شود به وجود می آیند. آسیب های ناشی از نور خورشید حتی می تواند باعث سرطانهای پوستی و لبی بشود.

 

از محصولات طبیعی و مطمئن

 

برای زیبایی و مراقبت پوستی استفاده کنید

 

همیشه برچسب روی محصولات را چک کنید تا ببینید که چه می خرید و مطمئن شوید که محصولات، از مواد شیمیایی مضر مثل نفت خام، الکل، یا عطر های مصنوعی ساخته نشده باشند. شما با رفتن به سایت org.safecosmetics.//www:http می توانید در مورد مواد مندرج روی برچسب های محصولات بهداشتی مراقبت از زیبایی پوست خود تحقیق کنید.

 

تغییر مواد آرایشی

 

بهترین روش برای بهبود در وضعیت آرایشی شما، استفاده از مواد زیرساز آرایشی است، که می تواند پوست مرطوب شما را هموار و صاف کند. یک پوست مرطوب می تواند چهره شما را به طور واقعی عالی بنمایاند. هر آرایشگری به شما خواهد گفت که بسیار مهم است با یک پاک کننده نرم، کار آرایش روی صورت را شروع کنید. از یک دستمال یا پارچه خوب، برای زیرسازی پوست یا پوشاندن لکه ها یا چیزهای دیگر ناخوشایند روی پوست، استفاده کنید. این مهم است که از محصولات خوب و مناسب نوع و رنگ پوست خود استفاده نمایید. مراقبت مناسب پوست، از شناختن نوع پوستتان شروع می شود. پنج نوع پوست وجود دارد: خشک، معمولی، چرب، حساس، و پوست ترکیبی. قبل از خرید هر نوع از محصولات آرایشی پوستی، شما نیاز دارید بدانید که دقیقا نوع پوست شما چیست. این به شما کمک خواهد کرد که بهترین محصولات بهداشتی را مناسب پوست خود بخرید. سپس رنگ مناسب چوست خود را انتخاب کنید. زیرسازی پوست با رنگهای نامناسب، پوستتان را ناسالم و خسته نشان می دهد. هیچ گاه نباید مواد زیرسازی پوست را به گونه ای استفاده کنید که به نظر برسد ماسک به صورت زده اید. یک ترکیب مناسب می تواند باعث تقویت پوستتان شده به طوری که به نظر طبیعی به نظر برسد. برای این که مشخص شوداستفاده از چه درجه رنگی برای زیرسازی پوست تان مناسب است، نخست روی خطوط فک خود آزمایش کنید. رنگ مناسب، آن است که روی پوست ناپدید می شود.

 

رنگها

 

اکنون رنگها را بر روی پوستتان بکار ببرید. رنگهای زیادی وجود دارند که برای خط چشم، سایه ابرو، رژ لب، رژ لب براق، رژ گونه، و ریمل مژه و ابرو، به کار می روند. نگران استفاده یک محصول جدید نباشید. اکثر شرکتها نمونه هایی از محصولات خود را ارائه می نمایند، از این رو لازم نیست در مورد محصولی هزینه کنید که به دردتان نمی خورد.

 

استفاده از محصولات آرایشی معدنی نرم; مطبوع است، چرا که شما می توانید هم به صورت خشک، و هم مرطوب و نم دار از آنها استفاده نمایید. محصولات کانی یا معدنی که نرم و رقیق هستند به شما این امکان را می دهند که رنگهای مختلفی را با هم مخلوط کنید تا بتوانید ترکیب رنگی دلخواهتان را درست کنید.

 

چند نکته حفظ زیبایی

 

۱) برای مرطوب کردن پوستتان وقت کافی صرف کنید.

 

۲) از محصولات آرایشی با کیفیت و خوب برای آرایش استفاده کنید، آنگاه نتیجه بهتری خواهید گرفت.

 

۳) لوازم آرایشی که مناسب نوع پوست شما باشند، نتیجه خوبی را به شما خواهند داد.

 

دوری پاتریک و خواهرش مری یاردلی، مالک و سازنده لوازم آرایشی ترا فیرما]۵[ هستند که یک شرکت لوازم آرایشی طبیعی معدنی بوده و معتقد است" زیبایی و زمین در توازن هستند".

روزنامه مردم سالاری

 ( www.mardomsalari.com )


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 23 بهمن 1389برچسب:تکنیک های مراقبت از پوست صورت,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی