براساس پيش بيني سازمان جهاني هواشناسي؛
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

موج سرما از شنبه ايران را فرا مي گيرد

براساس آخرين اعلام سازمان جهاني هواشناسي،موج جديدي از سرما و ريزش برف و باران از روز شنبه 23 بهمن ماه سراسر ايران را فرا مي گيرد به طوريكه هرمزگان نيز از امشب افت دما را شاهد خواهد بود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري فورسا، تهراني ها از ساعات اوليه بامداد شنبه بيست و سوم بهمن ماه بارش برف را تا نزديك ظهر تجربه خواهند كرد كه پس از آن تا بعد از ظهر بارش باران تبديل خواهد شد البته در مناطق شمالي تهران اين بارش همچنان به صورت برف خواهد بود.

 

تهراني ها در روز دوشنبه و سه شنبه بيست و چهارم و بيست و پنجم بهمن ماه هواي آفتابي با افزايش دما را تجربه خواهند كرد در روز سه شنبه هواي تهران نيمه ابري و نوسان دماي هوا بيش از 10 و 3 درجه خواهد بود.

 

همچنين تهران در روز چهارشنبه و پنجشنبه بيست و هفتم و بيست و هشتم بهمن ماه روند افزايش دماي هوا را خواهد داشت.

 

براساس اين گزارش شهرهاي تبريز و اردبيل از مناطق شمال غربي كشور كه در روز جمعه بيست و دوم بهمن ماه بارش برف را تجربه كرده اند از فردا تا روز چهارشنبه بيست و هفتم بهمن ماه شاهد بارش برف نخواهند بود.

 

افت سراسري دماي هوا در روز شنبه در كشور به گونه اي است كه مردم بندرعباس به طور بي سابقه اي در ساعات پاياني شب بيست و سوم بهمن ماه دماي چهار درجه را تجربه خواهند كرد و در شهرهاي رشت و كرمان نيز بارش برف پيش بيني مي شود.

 

در شهر مشهد نيز طي روزهاي شنبه و يكشنبه بيست و سوم و بيست چهارم بهمن ماه بارش برف قابل پيش بيني است.

 

پس از اينكه وزش باد گرم در سواحل خزر بويژه استان هاي مازندران و گلستان در روز سه شنبه باعث افزايش دما تا مرز 20 درجه سانتيگراد مي شود در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه بيست و هفتم و بيست و هشتم بهمن ماه با بارش باران روند افت دما براي شهرهاي جنوبي سواحل خزر پيش بيني مي شود.

 

اين گزارش خاطرنشان كرد: زنجان با كمينه دماي 15درجه سانتيگراد زير صفر روز شنبه بيست و سوم بهمن ماه سردترين شهر كشور خواهد بود.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی