مرحله دوم یارانه تا ۵ روز آینده پرداخت می شود
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

وزیر رفاه و تامین اجتماعی از پرداخت مرحله دوم یارانه ها به مردم تا پنج روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه، محمد صادق محصولی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در ارومیه افزود: یارانه اسفند ۸۹ و فروردین ماه ۹۰ قبل از ۲۸ بهمن به حساب مردم واریز می شود.

وی که به منظور شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ارومیه سفر کرده است، در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه میزان پرداختی همان مبلغ ۸۹ هزار تومان به ازای هر نفر برای دو ماه خواهد بود، اظهار داشت: دولت برای حمایت از اقشار مختلف مردم بسته های مختلف حمایتی را در راستای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها پیش بینی کرده است.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی ضمن تشریح اقدامات وزارت رفاه در ارائه بسته های حمایتی به اقشار مختلف مردم در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، بیان داشت: تلاش زیادی برای آماده سازی قانون هدفمندسازی یارانه ها از سوی دولتمردان صورت گرفته والبته بیش از هرچیز نقش مردم در اجرای این قانون، برجسته بود.

محصولی ارتقای رفاه عمومی را از اهداف مهم در این راستا برشمرد و خاطر نشان کرد: استمرار اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در دولت موجب خواهد شد تا در جهت اجرای هدفمند سازی یارانه ها به سمتی برویم که تورم به صفر برسد و با یک اقتصاد درخشان و قوی در خدمت مردم باشیم.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تشریح حالتهای مختلفی که مردم از نظر واریز یارانه های نقدی با آن مواجه هستند، افزود: کسانی که به دنبال پرکردن فرم اطلاعات خانوار، شماره حساب خود را قبل از ۲۱ مهرماه ۸۹ اعلام کرده اند و این حساب مورد تایید قرار گرفته در صورت بروز مشکل و یا درخواست تغییرات می توانند به بانک مربوطه مراجعه کنند.

خبرگزارى مهر

 (www.mehrnews.com)


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی