تفاوت فاحش رقم قرارداد کرش با مربیان جهانی !!!
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

رقم قرارداد کرش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مدیر فنی تیم‌های ملی فوتبال چقدر است؟ این سوال یکی از داغ ترین سوال‌های اهالی فوتبال پس از ورود دستیار خوشنام سرآلکس فرگوسن در تیم فوتبال منچستر یونایتد به تهران است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از «فردا» گرچه عباس ترابیان این موضوع را مساله ای کاملا محرمانه ذکر می کند اما طبق اعلام سایت اسپورت 360 کارلوس کرش پرتغالی با انعقاد قراردادی سه ساله به ارزش 6 میلیون دلار هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده خواهد گرفت.

 

پیش از این نیز پیش بینی می شد با توجه به پیشنهادهاي زیادی که کارلوس کرش داشته، برای قبول سرمربی‌گری تیم ملی بايد با رقم وسوسه کننده‌ای رو به رو شده باشد که او را برای مذاکرات نهایی راهی تهران كرده است.

 

6 میلیون دلار برای 3 سال در حالی به مربی پرتغالی پیشنهاد شده که این رقم برای هر سال به 2 میلیون دلار خواهد رسید که در مقایسه با مربیان شاغل در تیم های ملی کشورهای دیگر رقم بالابی به نظر می رسد.

 

به عنوان مثال اسکار تابارس سرمربی موفق تیم ملی اروگوئه که با آبی ها به مرحله نیمه نهایی جام جهانی رسید و مقابل هلند شکست خورد، یک ششم قرارداد کرش را هم ندارد! او که بعد از سالها توانست اروگوئه را به این افتخار بزرگ برساند سالیانه 300 هزار دلار از فدارسیون فوتبال این کشور دریافت می کند؛ یعنی دقیقا یک میلیون و هفتصد هزار دلار کمتر از افشین قطبی.

 

از همین رو مقایسه ای میان رقم قرارداد کارلوس کرش پرتغالی با برخی مربیان جهانی که تا حدی هم سطح وی هستند، انجام داده و در آن به نکات جالبی برخورد کردیم.

 

بنابراین گزارش سرمربی پرتغالی تیم ملی حتی از دومنک که در سال 2006 فرانسه را نایب قهرمان جهان کرد نیز بیشتر پول می گیرد. 10 مربی معروف دنیا که در جام جهانی روی نیمکت تیم های مختلف نشستند می توانند به فدارسیون های فوتبال کشور خود اعتراض کنند که چرا دستمزدشان بسیار کمتر از مربی تیمی است که نه به جام جهانی رفته و نه موفقیتی در ماههای اخیر و جام ملت های آسیا داشته است.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی