دام شیطانی مامور قلابی برای زنان تنها
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

مامور قلابی سازمان آب و برق كه با ورود به خانه شهروندان كرمانی، زنان صاحبخانه را آزار و اذیت می كرد، دستگیر شد.

 

مامور قلابی سازمان آب و برق كه با ورود به خانه شهروندان كرمانی، زنان صاحبخانه را آزار و اذیت می كرد، دستگیر شد.

 

به گزارش «جام جم»، هفته گذشته مردی هنگام ظهر به خانه اش رفت و پس از آن كه چند بار همسرش را صدا زد و خبری از او نشد، به جستجو پرداخت و او را در حالی كه بی هوش در اتاق خواب افتاده بود، پیدا كرد.

 

زن جوان به بیمارستان منتقل شد و پس از به هوش آمدن، گفت یك مرد به عنوان مامور سازمان آب با زور و تهدید وارد خانه اش شده و پس از كتك زدن، او را در دام شیطانی اش گرفتار كرده است. این زوج به اداره آگاهی كرمان مراجعه و از مامور قلابی شكایت كردند.

 

مرد آزارگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفت

 

ماموران طبق اطلاعاتی كه زن شاكی در اختیارشان قرار داد، به چهره نگاری رایانه ای از مامور قلابی آزارگر پرداخته و جستجوها برای دستگیری متهم فراری را آغاز كردند. در ادامه زنان دیگری هم به مركز پلیس مراجعه و شكایت های مشابهی ارائه كردند.

 

تصویر رایانه ای مرد آزارگر در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت و جستجوها ادامه یافت تا این كه متهم فراری روز دوشنبه ۱۱ بهمن دستگیر شد.

 

انكار مرد آزارگر

 

متهم در بازجویی مدعی شد كه به اشتباه دستگیر شده است، اما پس از مواجهه حضوری با شاكیان، آنها با دیدن مرد آزارگر، در حالی كه همچنان از وی وحشت داشتند، او را شناسایی كردند.

 

به این ترتیب، متهم در بازجویی به آزار و اذیت شاكیان اعتراف كرد و گفت: از یك هفته پیش با جعل عنوان مامور سازمان آب و برق به در منازل شهروندان می رفتم و برای اطمینان از این كه كسی جز زن صاحبخانه در منزل حضور ندارد، وانمود می كردم وضعیت لوله كشی و سیم كشی برق ساختمان نیز نیاز به بررسی دارد و با این ترفند به خانه ها راه می یافتم.

 

مرد آزارگر در رابطه با اجرای نقشه های شیطانی اش گفت: در این هنگام زنان صاحبخانه را با چاقویی كه همراهم بود، تهدید به مرگ می كردم و پس از آزار و اذیت آنها، از محل متواری می شدم.

 

زنگ خطری برای مردم

 

سردار چناریان، فرمانده انتظامی استان كرمان در این باره گفت: با اعتراف این متهم ۲۰ ساله به جعل عنوان مامور سازمان آب و برق و آزار و اذیت زنان، او اكنون با قرار قانونی در زندان به سر می برد و تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم متهم ادامه دارد.

 

وی ضمن هشدار به شهروندان، از آنها خواست از افرادی كه به عنوان مامور اداره های مختلف به در منازلشان مراجعه می كنند مدارك شناسایی معتبر درخواست و آن را مشاهده كنند و در صورت مشكوك شدن به آنها ، حتما با پلیس تماس بگیرند.

 

سردار چناریان افزود: چنانچه شهروندان در دام شیطانی متهم گرفتار شده اند، می توانند به اداره آگاهی كرمان مراجعه و از وی شكایت كنند.

گزارش : جام جم آنلاین

 (www.jamejamonline.ir)


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

ashkan
ساعت14:23---14 بهمن 1389
با سلام وب جالبی داری خوشحال میشم یه سری هم به من بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 14 بهمن 1389برچسب:دام شیطانی مامور قلابی برای زنان تنها,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی