فرانس پرس:نمایش دستاوردهای جدید فضایی ایران در مراسم پیروزی انقلاب
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

یک خبرگزاری غربی از ارائه آخرین دستاوردهای فضایی ایران در سی و دومین مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، ایران در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه ای از راکت ها و ماهواره های جدید خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

بنابر این گزارش،احمد وحیدی،وزیر دفاع ایران روز گذشته اعلام داشت که جمهوری اسلامی راکت های "سفیر _1ب" ، کاوشگر _4  و راکت های جدید راصد و ماهواره فجر را در دهه فجر امسال رونمایی خواهد کرد.

فرانس پرس می نویسد:ایران از تاریخ 11 فوریه سی و دومین مراسم پیروزی انقلاب اسلامی خود که رژیم تحت حمایت شاه را برکنار کرد،برگزار می نماید و هرساله مجموعه ای از موفقیت های علمی و فن آوریش را در این مراسم بنمایش می گذارد.

این خبرگزاری نوشت:ایران در فوریه سال 2009 نیز راکت سفیر_2 را به فضا پرتاب کرد.این در حالی است که روز گذشته محمود احمدی نژاد ،رییس جمهور ایران مرکز آموزشی، تحقیقاتی فضایی جدیدی را افتتاح نمود.

این منبع خبری در خاتمه ضمن اشاره به ترس غرب از افزایش توان ایران نوشت:برنامه های پیشرفته ایران در زمینه های مختلف چون موشکی و هسته ای  همواره مورد مخالفت غرب قرار داشته است.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

فرزاد
ساعت14:02---11 بهمن 1389
سلام وب خیلی قشنگی داری جالب بود . دوست عزیز برای حمایت از خلیج فارس و شرکت در نظر سنجی سایت گوگل به سایت دانلود 222 بیایید و اگر دوست داشتید هم در نظر سنجی شرکت کنید و اگه خواستید این مطلب را کپی کنید ودر وبلاگتون قرار بدید . برای کپی ابتدا متن را گرفته و سپس دکمه کنترل + c را بزنید و سپس در وبلاگ خود نمایش دهید برای نشان دادن غیرت ایرانی بودنتان در این نظر سنجی شرکت کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی