تصاویر تكان دهنده و منتشرنشده از فاجعه سقوط هواپیمای ارومیه: آقایان وجدان درد بگیرید!
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

تصاویر بسیار بیشتر از این چند قطعه عكس است كه آنقدر دردناك و تاثر انگیز هستند كه منتشرشان نمی كنیم و به همین چند تصویر زیر اكتفا می نماییم.

 

هر چند این بار نیز بعد از سقوط هواپیما در ارومیه ، رسانه ها و مسوولان فقط چند روز به ماجرا پرداختند و مانند دفعات قبل آن را به فراموشی سپردند ، اما عصرایران با استعانت از خداوند و بر اساس وظیفه انسانی و وجدانی خود ، موضوع را تا مشخص شدن علت حادثه ، مجازات قاصران و مقصران و نیز تحرك دادن مسوولان به افزایش ایمنی پروازها ، پیگیری خواهد كرد ، هر چند كه یكی از سازمان های مورد نقد عصرایران ، به جای پاسخگویی به انتقادات وارده ، سایت را تهدید به شكایت كرده است تا مشخص شود كه برخی آقایان در در پر رویی و بی مسوولیتی ، نظیر ندارند!

 

به هر روی ، برای آن كه عمق فاجعه ای كه در پرواز بوئینگ هما رخ داد و ۷۷ نفر از هموطنان مان را به كشتن داد و بیشتر مشخص شود ، عصرایران برای اولین بار تصاویر تكان دهنده ای از این این سانحه مرگبار را منتشر می كند تا شاید آقایان با دیدن تصاویر غم انگیز هموطنانشان، تكانی بخورند و به جای شعار زدگی و وعده های توخالی ، كاری اساسی برای ایمنی بیشتر پروازها كنند.

 

تصاویر بسیار بیشتر از این چند قطعه عكس است كه آنقدر دردناك و تاثر انگیز هستند كه منتشرشان نمی كنیم و به همین چند تصویر زیر اكتفا می نماییم.

 

البته عصرایران، فایل كامل تصاویر را در قالب سی دی به دفتر وزیر راه و ترابری ، دفتر رئیس سازمان هواپیمایی كشور، دفتر مدیرعامل هما و تعدادی از نمایندگان مجلس خواهد فرستاد تا بلكه در شرایطی كه نه نقدهای رسانه ای كارساز است و نه آه و فغان بازماندگان سانحه، این تصاویر وجدان آقایان را به درد آورد. باشد كه از این پس شاهد چنین حوادث مرگباری نباشیم و آسوده تر سفر كنیم. تصاویر زیر، اولین عكس هایی هستند كه در همان اوائل امداد رسانی گرفته شده اند و برای نخستین بار منتشر می شوند.

عصر ایران

 (www.asriran.com)

 

 


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی