اراذل و اوباش توليدكننده شيشه شده‌اند!
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: اكثر توليدكنندگان ماده روانگردان شيشه، اراذل و اوباش و داراي سوء سابقه هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار حميدرضا حسين‌آبادي گفت: با ابلاغ قانون جديد مبارزه با مواد مخدر، اقدامات پليس براي مبارزه با قاچاقچيان تشديد شده است و قوه قضائيه نيز همكاري مطلوبي را پليس دارد.

وي اظهار داشت: شيشه و كراك مشكل اصلي است، اين 2 ماده به عنوان يك تهديد براي جامعه و جوانان مطرح هستند و مجازات جديد در قانون مبارزه با مواد مخدر مي‌تواند به شدت باعث بازدارندگي شود.

سردار حسين آبادي تأكيد كرد: بررسي‌هاي پليس نشان مي‌دهد اكثر توليد كنندگان شيشه، اراذل و اوباش محلات هستند كه سابقه شرارت دارند، اين موضوع مهمي است و بايد مورد توجه قرار گيرد.

اين مقام نيروي انتظامي افزود: اراذل و اوباش تا پيش از ابلاغ قانون جديد مبارزه با مواد مخدر، از بي‌قانوني حداكثر استفاده را بردند و پول‌هاي كلاني به جيب زدند، به طوري‌كه خودروهاي گرانقيمت سوار شده و زندگي لوكسي را براي خود فراهم كردند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: ادامه اين روند براي آينده بسيار خطرناك بود و مي‌توانست موجب آلودگي بيشتر جوانان شود. از آن‌جايي كه اوباش اقدام به ايجاد كارگاه توليد شيشه مي‌كردند، به لحاظ اجتماعي در آلوده كردن جوانان نقش داشتند.

سردار حسين آبادي ادامه داد: اوباش توليد كننده شيشه به عنوان نمادي براي توسعه شرارت شده‌اند، در شرايطي كه آنان هم پول زيادي به جيب زده‌اند،‌ نوجوانان با ديدن شرايط مالي اين افراد از آنان الگوبرداري مي‌كنند كه بسيار خطرناك است.

اين مقام نيروي انتظامي تأكيد كرد: با ابلاغ قانون جديد مبارزه با مواد مخدر، مجازات توليد و حمل 30 گرم شيشه اعدام است و برخورد با قاچاقچيان به شدت افزايش خواهد يافت.

وي اظهار داشت: بي‌قانوني باعث شده بود تا طي 2 سال گذشته از وارد كننده شيشه به توليد كننده برسيم. طي سال جاري بيش از 129 كارگاه توليد شيشه در سراسر كشور كشف و منهدم و هزار و 151 كيلوگرم شيشه نيز در كشور كشف شده است.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی