بارش متناوب برف در تهران تا بعد از ظهر يكشنبه
وقت وب گردی که میشه هیچ کجا ایران وب نمیشه
ایران وب رقابت نمی کند ؛ رقابت می آفریند

مدير كل هواشناسي استان تهران گفت: طي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه دماي هوا در تهران كاهش يافته و به 4- درجه سانتيگراد نيز مي‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،مدير كل هواشناسي استان تهران با اشاره به اين كه بارش متناوب برف در تهران تا بعد از ظهر يكشنبه در پايتخت افزود: نقشه‌هاي پيش‌يابي نشان مي‌دهد كه بارش برف از حدود ساعت 19 شنبه در تهران آغاز مي‌شود و تا بعد از ظهر يكشنبه ادامه دارد.

مهندس محسن جباري  افزود: از روز دوشنبه هوا در تهران رو به صاف شدن رفته، اما احتمال بارش پراكنده در اين روز همچنان ادامه دارد.

مدير كل هواشناسي استان تهران به ايسنا گفت: طي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه دماي هوا در تهران كاهش يافته و به 4- درجه سانتيگراد نيز مي‌رسد.

وي با اشاره به اين كه دماي هوا تا پايان هفته زير صفر خواهد بود و يخبندان را در پايتخت خواهيم داشت ، افزود: به اين ترتيب طي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه آسمان تهران نيمه ابري تا ابري خواهد بود، اما بارشي نداريم.

مدير كل هواشناسي استان تهران خاطرنشان كرد: بر اين اساس در روز يكشنبه آسمان تهران ابري گاهي با بارش برف بتدريج كاهش ابر در پاره‌اي نقاط مه آلود خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 3- و 3 درجه سانتيگراد مي‌رسد. همچنين در روز دوشنبه آسمان تهران صاف در ارتفاعات نيمه ابري در پاره‌اي نقاط با مه رقيق خواهد بود كه حداقل و حداكثر دماي پايتخت در اين روز به 4- و 3 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.

به گزارش ايسنا، همچنين سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: بر اساس نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي با ورود سامانه بارشي به كشور در جنوب غرب، غرب، جنوب، برخي مناطق مركز، شمال غرب بتدريج دامنه‌هاي جنوبي البرز، تهران و سواحل شمالي ابرناكي ، بارش برف و باران و سپس كاهش دما پيش‌بيني‌ مي‌شود.

اين سامانه از اواخر وقت امروز شمال شرق و برخي نقاط شرق را نيز تحت تاثير قرار خواهد داد.

از بعد از ظهر روز يكشنبه ابتدا در جنوب غرب و به تدريج در غرب و مراكز از ميزان ابرها كاسته خواهد شد، ولي در سواحل شمالي ، شمال شرق ، برخي مناطق شرق و جنوب شرق بارش‌ها به تناوب ادامه خواهد داشت.

در روز دوشنبه نيز تنها در سواحل شرقي درياي خزر و برخي مناطق شمال شرق بارش پراكنده پيش‌بيني‌ مي‌شود. همچنين سواحل خليج فارس در سه روز آينده مواج مي باشد.

منبع : www.yjc.ir

باشگاه خبرنگاران جوان


گردنبند بسیار زیبا نقره به همراه آب زمزم و آیت الکرسی

امتیاز وبلاگ ها تا این لحظه


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط محمد رضا
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی